Wat zijn de verzendkosten?

Bij het artikel van uw keuze staat vermeld wat de verzendkosten zijn. Wanneer uw bestelling door een pakketdienst bezorgd wordt zijn de kosten € 4,95

Bij artikelen boven € 75,- rekenen wij geen verzendkosten.

Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands (buiten NL of BE) adres?

Het is niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen in het buitenland. In Nederland en België kunnen wij uiteraard wel uw bestelling laten bezorgen.

Wanneer wordt het pakket geleverd?

Als u heeft gekozen voor ‘Thuisbezorgen’ en u heeft de bestelling voor 16.00 uur geplaatst, dan krijgt u uw bestelling de volgende dag door PostNL bezorgd, zondag uitgezonderd. De bezorgtijden zijn tussen 9.00 en 21.00 uur. Tenzij dit anders is vermeld.

Let wel op dat u na uw bestelling een bevestigingsmail ontvangen heeft.

Is de genoemde levertijd verstreken en heb je nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

LET OP: Dit geldt overigens alleen als de artikelen bij ons op voorraad zijn, voor actuele voorraadinformatie adviseren wij om contact met ons op te nemen. Bij extra informatie staat vermeld wat de normale levertijd van het betreffende artikel is.

Ik heb meerdere producten tegelijk besteld, wordt dit in een keer bezorgd?

Ja, alle producten worden in een keer geleverd, tenzij anders is aangegeven.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Het is mogelijk om een bestelling bij een Meubelen & meer op te halen. Op de pagina contact vindt u onze adresgegevens.

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie uitvinken ‘Verzenden naar hetzelfde adres’ daarna kunt u een ander adres invoeren. De adressen die je aanmaakt blijven behouden, zodat je bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres je de bestelling wilt laten afleveren. Je kunt een bestelling overigens niet op een postbusadres laten leveren.

Ik ben niet tevreden en wil het artikel retour sturen, hoe kan ik dit doen?

Je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. De voorwaarden en retourinstructie lees vindt u op de volgende pagina: Retourprocedure.

Er is een artikel beschadigd of defect geleverd. Wat moet ik doen?

Ondanks dat wij uw bestelling zorgvuldig verpakken en verzenden, kan het soms toch gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd.

Controleer uw bestelling daarom goed na ontvangst. Is er iets defect of beschadigd meld het ons zo snel mogelijk per e-mail met vermelding van uw bestel- of pakbonnummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Dan zorgen wij altijd voor een passende oplossing.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2018 Meubelenenmeer.nl

Log in with your credentials

Forgot your details?