Klachten

Controleer bij ontvangst altijd uw pakket. Mocht u een defect constateren, is het product beschadigd of is er een verkeerd product geleverd dan kunt u dit product binnen 2 weken retourneren.

Natuurlijk kunnen er ook andere klachten dan hierboven beschreven gemeld worden. Dit kunt u doen door met ons te bellen of een e-mail te sturen. Kijk voor de contactgegevens bij contact.

Garantie

Gaat je product te snel naar je zin kapot, dan kun je via Meubelenenmeer een beroep doen op de garantieregeling. Om een beroep te doen op deze garantieregeling, dien je de volgende stappen te doorlopen:

  1. Stuur direct na constatering van het defect je verzoek met foto’s van het product naar info@meubelenenmeer.nl.
  2. Geef je ordernummer door (zorg dus dat je deze bewaart)
  3. Wij streven ernaar om binnen 24 uur, maar uiterlijk binnen 2 dagen te reageren.

De bovengenoemde garantieregeling laat je overige rechten op grond van de wet uiteraard ongemoeid.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2018 Meubelenenmeer.nl

Log in with your credentials

Forgot your details?